AEG L74658

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L74658 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

margriet56 16-09-2011
Geschreven voor: AEG L74658

De was komt er schoon en goed droog uit met weinig kreukels.
Voor slle wasgoed is er een programma die makkelijk is in te stellen.
De grote vulopening en trommel is ideaal.
Ik heb er een sprei in gewassen op het speciale deken programma. De sprei kwam er perfect uit.
Ik heb veel vertrouwen in de keuze die ik heb gemaakt.

louisette 12-09-2011
Geschreven voor: AEG L74658

Met deze wasmachine wordt mijn was eindelijk goed schoon. Ook de vele mogelijkheden vind ik geweldig.
o.a voor sportkleding 20 min. en klaar super

hcvlug 12-09-2011
Geschreven voor: AEG L74658

Wasresultaat en geluid prima in orde. Voorheen hebben we (13 jaar) een Miele gehad; bij de huidige AEG, mis ik aan het einde de "kreukbeveiliging". Door het hoge toerental blijft alles tegen de wand aangedrukt zitten en ontstaat er onnodig kreuk, zeker als de was er niet direct uitgehaald kan worden. Bij de Miele sloot elk programma af met een aantal omwentelingen zodat de was weer goed "uitgeschud" werd. Bij het 40-60 MIX programma wordt het wasgoed wel uitgeschud, althans dan vind ik het meestal weer los van de wand af in de trommel.
Omdat wij overallen moeten wassen gebruikten we bij de Miele de optie INWEKEN. De AEG heeft wel een voorwas-programma, maar dan kan er geen vloeibaar waasmiddel gebruikt worden (en voorwassen is geen inweken).
Bovenstaande twee punten (ontbreken kreukelbeve3iliging en inweken) leidt ertoe dat we een 5 hebben ingevuld bij Mogelijkheden.

ladydi73 04-09-2011
Geschreven voor: AEG L74658

Super wasmachine! Hij is heerijk stil, behalve het centrifugeren hoor je wel, maar hij stiller dan mijn vorige machine(miele deze gaf het naar 13 jaar op) Hij wast goed schoon. En makkelijk te bedienen. Echt een aan RADER.! De prijs is ook goed.

naam Visser 04-09-2011
Geschreven voor: AEG L74658

Wij gebruiken de AEG Lavamat 74658 nu ruim 4 maanden en deze machine bevalt uitstekend. Opvallend is vooral de geringe hoeveelheid geluid. Ook de was prestaties zijn prima. Een aanrader.

e.loorbach 30-08-2011
Geschreven voor: AEG L74658

Gebruiken sinds 1961 AEG wasmachine.
mis wel 2 programma's t.w.
kort centrifugeren (4 min.)
en niet centrifugeren,zat wel op de votige machine.
verder zijn we heel tevreden.

Firefighter67 29-08-2011
Geschreven voor: AEG L74658

Ik ben zeer tevreden over deze wasmachine.
Heb ook het idee dat de was er wat schoner uitkomt als bij de vorige wasmachine.Er zijn veel mogelijkheden, het gebruik wijst zich ook vanzelf, en qua duurzaamheid zal het ook wel goed zitten dit maar dat merk je wat later. B.V.D.

e.loorbach 28-08-2011
Geschreven voor: AEG L74658

een fijne wasmachine,die perfect werkt.
wij gebruiken al vanaf 1961 ,onafgebroken AEG
en die zijn altijd betrouwbaar geweest,en in combinatie met de AEG wasdroger kun je het niet beter
wensen.
Dus is dit weer een goede keus geweest.

irenegeerts 05-01-2015

Er zit een aparte optie op om alleen te centrifugeren. En niet centrifugeren bij een programma kan ook, gewoon de onderste optie van het "centrifuge"knopje.

E.POPYUS-BAKKER 28-08-2011
Geschreven voor: AEG L74658

Ik heb deze machine nu 3maanden en ben er zeer tevreden mee.het gebruiksgemak is heel eenvoudig en het geluid is minimaal,deze machine heb ik gekozen omdat mijn oude machine na 20 jaar op was. (indesit),deze raad ik een ieder aan.

Renee67 28-08-2011
Geschreven voor: AEG L74658

Fijne wasmachine. Eerder ook een Lavamat in bezit gehad en was toen al erg tevreden. De machine is heel stil en bezit ook een uitstelknop, zodat ik voor ik naar mijn werk ga de was nog kan ophangen. Hij is makkelijk te gebruiken, zelfs mijn zoons kunnen de was doen. De was komt er schoon en al redelijk droog uit.Ruime vulopening. Al met al een goede wasmachine, kwaliteit voor een redelijke prijs.

Heleenrs 27-08-2011
Geschreven voor: AEG L74658

Na een eerdere AEG Lavamat die het 19 jaar (!) heeft volgehouden nu ook weer gekozen voor een AEG wasmachine. Bewust gekozen voor een 7 kg trommel en dat bevalt heel goed. Nog niet alle programma's uitgeprobeerd, maar dat komt nog wel. Ik ben zeer tevreden over deze wasmachine.

Janie1 27-08-2011
Geschreven voor: AEG L74658

met mijn vorige AEG heb ik met veel plezier 17 jaar de was gedaan. met mijn nieuwe AEG ben ik ook weer heel te vreden en hoop dat deze ook weer 17 jaar mee gaat. deze wasmachine is nog zuiniger in gebruik en maak nog minder lawaai wat ikzelf wel heel erg prettig vind. voor alle soorten was is er wel een programma en dat vind ik top.

Frarov 27-08-2011
Geschreven voor: AEG L74658

Tot nu toe heel tevreden met deze wasmachine. Voortdelen zijn dat hij heel stil zijn werk doet, erg gemakkelijk in gebruik is, een grote vulopening heeft en een goed wasresultaat geeft. De knop voor extra kort wassen is geweldig en verkort het wasprogramma enorm zonder dat het het wasresultaat (bij niet te vuile was) beinvloed.

Hartenrijk 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L74658

Al meer dan 30 jaar gebruiken wij een AEG wasmachine en ook onze laatste aankoop stelt ons niet teleur. De mogelijkheden zijn groot, hij is gebruiksvriendelijk en het wasresultaat is zonder meer goed. Ook qua vorgeving voldoet hij geheel aan de eisen van deze tijd

B.Nauta 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L74658

Deze zogeheten silent plusmachine is inderdaad mooi stil aan het wassen en centrifugeren. Heel gemakkelijk in gebruik, een piepsignaal als hij klaar is met het programma. De extrakort knop is ideaal, als je wat minder tijd wilt besteden aan het wassen. En tal van mogelijkheden, die ik nog niet eens alle heb gebruikt. De stofzuiger die ik er gratis bijkreeg is natuurlijk ook een mooie bijkomstigheid. Kortom, ik denk een goede aankoop te hebben gedaan met deze AEG-wasmachine.

rene van zanten 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L74658

Een zeer goede en degelijke machine.
Was goed schoon en maakt weinig geluid.
Wij zijn er erg tevreden over

tonyar 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L74658

het is een prima wasmachine het gebruiksgemak is geweldig, zelfs mijn man weet hoe hij de was moet doen dat was met de vorige wasmachine[indesit] wel anders kortom een geweldige wasmachine.

Gea de Weert 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L74658

Wij zijn erg blij met de nieuwe wasautomaat. Veel mogelijkheden, vooral het 20minuten programma vind ik perfect, de machine is lekker rusti en de grote trommel is ook goed

RJ Toonstra 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L74658

Machine is gemakkelijk in gebruik en ontzettend stil.
Het apparaat heeft een grote vulopening en dat is gemakkelijk als je dekbedden wilt wassen.
Kortom: een van mijn beste aankopen van 2011.

A. Delger-van Egmond 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L74658

Goed stil. Gemakkelijk te bedienen en goede wasresul-taten. Alleen jammer ben ik het boekje kwijt.

Spooky 89 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L74658

Wasmachine heeft grote inhoud, en een heel groot voordeel is de extra kort knop. De wasmachine is geluidsarm en met de uitstelknop de wasmachine ook s'nachts laten draaien zonder dat je er wakker van word.Machine heeft veel voordelen een nadeeltje vind ik als ik iets alleen wil centrigugeren dat ongeveer een kwartier duurt.

Adri 1970 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L74658

Prima wasmachine heb al eerder een aeg wasmachine gehad die heeft het ook altijd goed gedaan maar deze overtreft de oude ik ben er zeer goed over te spreken gezien de grotere trommelinhoud 7kg en hij is nog stiller dan de vorige en de vernieuwde mogelijkheden (piepen als hij klaar is dat is erg handig)ik vind het een aanrader prijs/kwaliteit een zeer goede machine.

Henk.1970 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L74658

Deze hebben we nu 3 maanden en doet wat hij moet doen. Wassen. Aan onze beoordeling te zien zijn we zeer tevreden ermee. Als ik toch een min puntje moet geven, hij maakt een beetje lawaai bij het centrifugeren.

Lekke 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L74658

Vorige machine was ook een AEG. Daar was ik ook al tevreden over. De nieuwe is nog mooier, nog stiller en het resultaat is geweldig.

Ton van der Meer 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L74658

AEG Lavamat bevalt goed, werkt erg stil. Wasresultaat prima, en vooral erg eenvoudig in het gebruik, ook zonder gebruiksaanwijzing te lezen spreekt alles voor zich.